پشتیبانی و تعمیرات سخت افزاری

[ سرویس ،نگهداری و تعمیرات تجهیزات رایانه ای ]... شما را تنها نمی گذاریم ...

شـرکت فناوری اطلاعات آرامین از سال اول تاسیس، خدمات و پشتیبانی شبکه و کامپیوتر را در مراکز مختلف آغاز و تا امروز نیز منشاء خدمات مثبت و متنوع در این زمینه بوده است. بسیاری از مجموعه های طرف قرارداد با وجود دشواری ها و فراز و نشیب هایشان در بخش انفورماتیکی خود ، بارها این شرکت را تنها گزینه جهت حل مشکلات خود ارزیابی نموده اند. ثبت مراحل سرویس نگهداری (از درخواست مشتری، تا حل مشکل )، جهت گزارش گیری و برنامه ریزی مدیریتی، از اقدامات نوین بخش پشتیبانی سخت افزار محسوب می گردد.
نحوه ارائه خدمات پشتیبانی به صورت حضوری، اعزام کارشناس، تلفنی، ریموتی، نیروی مستقر در محل کارفرما و در مورد پروژه های بزرگ اعزام تیم در محل می‌باشد.
این شرکت در زمینه کلیه خدمات پشتیبانی و تعمیرات و نگهداری حوزه فناوری اطلاعات شامل امور سخت‌افزار و نرم‌افزار و شبکه‌ های کامپیوتری به شرح ذیل آماده ارائه خدمات می‌باشد ، کلیه خدمات به صورت موردی و یا قرارداد پشتیبانی قابل ارائه می‌باشد

   سرویس ،نگهداری و تعمیرات تجهیزات رایانه ای: سخت افزار ، نرم افزار ، شبکه

   انجام سرویس های دوره ای جهت کاهش خرابی های احتمالی   

   پشتیبانی فنی سرورهای  SuperMicro , HP , IBM   

   تهیه و تدوین شناسنامه تجهیزات کامپیوتری   

   تعمیرات تخصصی قطعات کامپیوتری ، پرینتر ، اسکنر ، لپ تاپ   

   استفاده از نیروهای مقیم جهت خدمات پشتیبانی   

An error has occurred. Error: Live Accordion is currently unavailable.